FAQ

Levertijd en Verzendkosten

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij jou af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 16:30 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van jouw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij jou hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Verzendkosten
De verzendkosten variëren per land van de bestemming:
Nederland: €4,95. Gratis vanaf €50,-
België, Duitsland, Luxemburg: €9,50. Gratis vanaf €99,-
Oostenrijk, Denemarken, Frankrijk, Italië, Spanje, Verenigd Koninkrijk:  €15,50. Gratis vanaf €149,-
Kroatië, Griekenland, Polen, Portugal, Zweden, Zwitserland : €19,75. Gratis vanaf €199,-

Vervoerder
Levering verloopt via de pakketbezorger van PostNL, DHL of DPD. Over het algemeen zal de aflevering in Nederland de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

De aflevering voor bestemmingen buiten Nederland varieert.

 

Betaalmogelijkheden

Bij GoodWood is het mogelijk om met meerdere veilige en snelle betaalmethoden te bestellen. O.a.:

iDeal, PayPal, Sepa banktransfer, GiroPay, EPS, Sofort, Bancontact, KBC, INGhomepay en Belfius en natuurlijk een normale overboeking.

 

Retouren

Is de bestelde bril niet naar wens en wil je deze retour sturen of ruilen voor een ander model,
dan kun je deze zonder reden binnen 14 dagen retour sturen!
Zou je bij de retourzending de factuur bij willen voegen? Dan weten wij van wie het af komt!
Meld daarbij graag op de factuur welk rekeningnummer wij het geld terug kunnen storten.
Pak de bril goed in, doe het in een stevige verpakking en stuur het op naar het volgende adres:

GoodWood
Florijnweg 7
6883JN Velp

De kosten voor verzending vanwege het retourneren of ruilen van een model zijn voor jouw rekening.
Zodra wij het pakketje hebben ontvangen, storten het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen op het door u aangegeven rekeningnummer teruggestort.

Neem van te voren even contact met ons op, als je de bril retour stuurt,  houdt dan even het order nummer bij de hand.

 

Garantie & Klachten

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Op de houten zonnebrillen van GoodWood zit, naast de vaste 14 dagen retourgarantie, een garantie van 6 maanden. Dit geldt voor alle modellen.

Let wel op dat de garantie uitsluitend van toepassing is op fabrieksfouten. Indien de zonnebril door eigen toedoen of dat van derden in gebreke is, vervalt de garantie.

Hoe maak je een garantiemelding?
Stuur ons een bericht via info@GoodWood-Zonnebrillen.nl met daarin de klacht/gebreken van het bestelde product, het liefst een foto van het defect en het order nummer. Wij proberen zo snel als mogelijk te reageren. Dit meestal binnen 24 uur. Hierin laten wij, afhankelijk van de garantiemelding, weten wat de snelste en minst hindervolle oplossing is. Zodra het product retour gestuurd is laten wij weten of je recht hebt op een nieuw exemplaar. De retourkosten nemen wij op onze rekening. Mocht het zo zijn dat het niet als een garantiekwestie afgewikkeld kan worden, laten wij dit ten alle tijden weten en bieden je, wanneer mogelijk een andere passende oplossing.

GoodWood